duminică, 16 august 2009

Vama veche





Un comentariu:

Anonim spunea...

Hey... nu stiu cum am dat peste blogul tau, chiar nu imi pasa. Dar din ceea ce cuvintele tale soptesc, aceste articole au o inclinatie sper self therapy mai mult decat ar reprezenta pe cineva suparat pe viata din motive mai vechi pe care probabil nu a inceprcat sa le inteleaga la scala obiectiva ci la scala subiectiva. Ceea ce admir cel mai mult sunt textele de genul acesta, gandite cu partea dreapta a creierului fiind greu de tradus pentru cei ce nu identifica adevarata lor valoare care nu este cea logica. Nimeni nu poate comenta sau judeca pe baza cuvintelor tale, deoarece acestea, in aceste versuri fara rima iti sunt adresate tie. Deci cometariul meu este unul admirativ, nu de sfaturi, critici sau incurajari pe cere nu ma consider in masura sa le dau fara cererea lor. Stiu sigur ca acest comentariu va fi bine primit din moment ce "vine rar" poate ca o bomboana sau o minge, tinand cont ca e probabil singurul. "Am avut totusi un motiv de bucurie pe care il veti simti toti cand o sa dau peste voi :D"... encore!... fraza aceasta a venit k o lovitura din blind side. Eu sunt de parere ca ai lucruri/marturisiri neterminate cu "ei", toti, nu doar "aceia". O tranzitie a avut loc. Suntem aproape la jumatatea anului 2010 si nici un articol sau semn de viata de la Jah'L nu a mai aparut. Esti in regula?(intrebare fara raspuns)... Iti doresc o zi frumoasa.